• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Din Finans skickar blufffakturor

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johan

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
22 Januari 2012
Meddelanden
67
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
är det verkligen ingen ny information från din finans?

någon som fått från kronofogden?

eller fler fakturer från dem?

Kommer de lägga ner?

vad tror ni?

mvh
johan
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 476
Mottagna reaktioner
447
Poäng
557
Inga fler fakturor här...förfallodatum på dom jag fått är 5 och 6 maj så återstår väl å se om man får nåt efter det...försökte maila för ett tag sen eftersom jag aldrig fick underlaget jag blivit lovad men inte hört ett ljud efter det...
 

Jolanta

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
29 Mars 2014
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Bluffakturan jag fick från dem skulle vara betald 14:e april, jag pratade med dem eftersom jag hade betalt och de skulle höra av sig till mig, bara jag mailade inbetalningen jag gjort. Inte hört nånting och har inte fått fler fakturor, jag har inte fått nåt från K F heller.
 

johan

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
22 Januari 2012
Meddelanden
67
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Hejsan

Någon som har någon mer info om Din Finans.

Nu har jag fått mail om hot om kronofogden.

Någon som vet något mer?

Mvh
Johan
 

nick

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
1 Oktober 2012
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Nu har de börjat skicka in ränte uppgifter till skatteverket,

CHIEF FINANCIAL SERVICES SWEDEN AB
Ränteutgift
Uppgift (Ny 20140426) Bild: Ny post
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
Nu har de börjat skicka in ränte uppgifter till skatteverket,

CHIEF FINANCIAL SERVICES SWEDEN AB
Ränteutgift
Uppgift (Ny 20140426) Bild: Ny post


Var syns denna, är det via skatteverkets internetinloggning?
 

Silver

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
19 April 2013
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Nu börjar jag bli riktigt irriterad på Dinfinans. Jag har tidigare fått två fakturor ang dröjsmålsränta samt fakturaavgift. Jag betalade dessa, mest för att undvika problem och bli av med detta oseriösa företag för gott. Idag har jag fått ytterligare en faktura med dröjsmål och förseningsavgift på en av de fakturor jag redan har betalt. Fakturaunderlaget de har skickat med är dessutom identiskt med det jag fick innan.

Någon som har råkat ut för detta med? Vart ska man vända sig med detta, går det att göra en polisanmälan? Vill avråda alla son funderar på att ta lån hos DinFinans att inte göra det, det är enligt mig det mest oseriösa företag bland alla sms-lån.
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 476
Mottagna reaktioner
447
Poäng
557
Nu börjar jag bli riktigt irriterad på Dinfinans. Jag har tidigare fått två fakturor ang dröjsmålsränta samt fakturaavgift. Jag betalade dessa, mest för att undvika problem och bli av med detta oseriösa företag för gott. Idag har jag fått ytterligare en faktura med dröjsmål och förseningsavgift på en av de fakturor jag redan har betalt. Fakturaunderlaget de har skickat med är dessutom identiskt med det jag fick innan.

Någon som har råkat ut för detta med? Vart ska man vända sig med detta, går det att göra en polisanmälan? Vill avråda alla son funderar på att ta lån hos DinFinans att inte göra det, det är enligt mig det mest oseriösa företag bland alla sms-lån.

Har inte betalt mina ännu....fick du med underlag för fakturan? Har begärt det men inte fått nåt skickat till mig ännu....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp